Jag spyr på Växjö

Huamej vad jag är duktig! Har skrivit klart min recension och börjat plugga på annat. Jag känner verkligen hur allt bara proppas in i min hjärna OCH stannar. Amazing ! Längtar så till hösten när jag får komma igång med plugget på heltid.

Min pappa är så rolig by the way. Igår satt jag och pappa och Katarina och tittade på hockey. Mitt i all spänning säger pappa "Nää, jag spyr på Växjö!!!!" HAHAHA. Som jag och Katarina skrattade. Från ingenstans kläcker han ur sig en sån kommentar. Så jaevla kul !

Sen tittade vi på Amrecian Idol. HAHA. Mitt i allt kommer det in en snubbe i glittrig kostym och hämte-hår. Som jag och Katarina skrattade, först av åsynen av hans förskräckliga utseende och sen av dansen han låg inne med. Ibland undrar jag vart världen är på väg. Sen såg man en snubbe med vit- och ljusblårandig kostym. Hur i helvete tänker man när man köper en sån kostym, och hur i helvete tänker man när man i själva verket tar på sig den?! Det är skam ! Och sen ovanpå detta, ställa sig framför ett tv-team och sjunga, det mest falska och hemskaste man kan tänka sig. Har de inga gränser? Finns det inga snälla vänner som kan avråda de från att göra bort sig in public? Om man skrattar åt svenska Idol, är det inget att jämföra med American Idol. Där är allt tusen gånger värre hemskare. Och visst får man sig ett skratt. Löjteskomik kan vara jävligt roligt ibland.

I eftermiddag tittar Sara förbi en stund. Trevligt trevligt. Jag funderar på om jag ska sticka iväg och sola ikväll eller imorgon kväll. Förmodligen blir det de sistnämnda.

Påtal om roliga grejor förresten. Jag ställde mig på vågen imorse, vilket jag inte gjort på ett tag. Sedan den dagen då jag bestämde mig för att börja gå ner i vikt, har jag gått ner 9 kilo. 9000 gram. Woho ! Så stolt man kan vara över sig själv ibland !

På msn nyss:

Katarina säger:
vad gör du?
. . och så kom Örnie säger:
bloggar
. . och så kom Örnie säger:
kommer snart ner och terrar dig en stund
Katarina säger:
jag har tradet
. . och så kom Örnie säger:
jag med
. . och så kom Örnie säger:
jag kommer ner

Så nu ska jag ner och terra henne en stund. Ciao

Kommentarer
Postat av: Katarina

Hahahaha, pappisen. Men han den d andra. Så jäkla fjantig, med sitt hämtehår. Hahahaha.

2008-03-11 @ 12:36:03
Postat av: faff

Hahahaha, vilket inlägg

2008-03-11 @ 19:48:06
URL: http://www.soffanlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0