Idétorka

Sitter hos mamma som tittar på Det okända. Jag vågar knappt titta, tycker allt sånt övernaturligt är otäckt. Får konstiga känslor och känner mig bara paranoid. Som tur är kommer Dan hit sen vid tio-tiden och kan rädda mig.

Idag har jag varit ledig, så skönt ! Fast nu jobbar jag resten av veckan, vilket betyder att jag inte kommer kunna träffa Dan på jättemånga dagar och det är ju inte så hajpat faktiskt. Helt underbart väder det har varit idag. Jag gick ut i bara handduk efter att jag duschat, och jag frös inte. DÅ är det vårkänsla!

Snart är det sommar. Fan vad jag vill att det ska hända något. Jag börjar ju snart plugga och då finns det ingen chans att göra något annat än pluggpluggplugg.

Känner att jag har fullständig idétorka just nu.

Mitt internet har fortfarande inte fungerat. Så jag ska försöka fixa med det på fredag, så nu några dagar framöver kommer jag vara inaktiv igen. 

Förresten. Den 5 april blir det fest som fan. WOHO. Jag och Fåff ska göra stan osäker. Håll undan !

Kommentarer
Postat av: Plutten !

att du kan festa dan före jag fyller år , fy fan för dig ;) haha nej då.. det okända är så tråkigt det är inte ens bra .. rackarns ju.. du ska ju börja plugga hur ska jag kunna komma ner och hälsa på ju efter sommarn.. men det kanske går ändå :) hoppas du har det bäst :D

2008-03-28 @ 10:20:22
Postat av: Darn

Jag räddade dig!

Jag släppte ut mitt långa blonda hår så du kunde klättra upp för det och komma i trygghet;)

Älskar dig

2008-04-10 @ 21:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0