Finally

Äntligen är mitt internet fixat, efter mycket om och men. Jävla Vista ! HATA Vista!! Xp for the win ffs !

Idag gick jag upp klockan nio för att ringa en gynekolog. Jag kan som sagt inte äta p-piller, eftersom det visade sig att mitt blodprov jag tog tidigare var positivt. Alltså, jag har lättare att få blodproppar än andra. Så min läkare sa att jag skulle undvika att flyga längre sträckor och att äta p-piller. Så idag ringde jag en gynekolog för rådgivning, vad jag nu ska ha istället. Fast hon hade inte tid förrän om en månad, men men, bättre sent än aldrig.

Snart ska jag cykla iväg till inside fashion/parfymerian för att kolla om det finns något trevligt. Har fortfarande inte använt mitt presentkort och det går ut om tre dagar, så det börjar bli lite panik nu. Efter att jag varit där ska jag hem och hoppa in i duschen och sen pysa iväg till jobb. Jobbar kvällen idag igen, på söndag, måndag och onsdag. Segt, men så kan det vara ibland. Man får tänka på cashen som dimper ner i slutet av varje månad, då känns allt lite lättare.

Ska börja skriva in mitt engelska-arbete också. Har kommit en bra bit på vägen måste jag säga. Det är så sjukt segt, så jag drar mig hela tiden för att sätta mig ner med det. Men igårkväll när jag låg och väntade på att Fåff skulle ringa, så låg jag och skrev lite. Stolt jag är över mina prestationer, haha.

Snart är det den femte, och då smäller det !Fåff och jag. Jag och Fåff.

image228

Kommentarer
Postat av: faff

Hahah porrig bild, fyfan med fest det ska bli :D

2008-03-28 @ 11:11:21
URL: http://www.soffanlife.blogg.se
Postat av: Plutten !

vafan vad du kan nörd språk då.. kanske man ska börja snacka så med dig ^^ du fattar ju vad man säger då haha

2008-04-10 @ 20:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0