Väla imorgon

Idag ska jag jobba. Fyy vad tråkitg. Jag vill verkligen inte. Vill bara vara hemma och löka röven av mig. Imorgon ska jag och Fåff till Väla och hämta min nya mobil och shoppa ässet av oss. Fiii fasen vad jag längtar !

Igår kom älskling hit. Jag hade dukat fint framför tv och börjat laga mat. Sen satte vi oss framför tvn och tittade på Gossip Girl. Fii fan vad jag älskar det programmet ! Efter det kolalde vi på halva transformers, men jag blev rädd, så vi fick stänga av. HAHA, sicken mes man är egentligen. Men jag får kolla på den när det är mitt på dagen istället. haha. Efter vi stängt av filmen tittade vi lite på vänner och sen släckte vi och somnade i varandras armar. Mys ! Fii vad jag saknar honom nu! Vill vara med honom twentyfourseven verkligen. Min älskling.

Men nu får jag packa ihopa mig och sen fara iväg till mitt jobb. Ciao

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

JA vem vill jobba egentligen?:P

2008-06-11 @ 13:36:31
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0