Ledig imorgon

Imorgon är jag ledig !! Det är fan två veckor sedan jag var det sist. Ska bli så jäkla skönt att inte behöva tänka på jobb. Vecka 24 är jag ledig hela veckan förrutom på onsdag, sen den helgen ska jag och sofia festa sädan. Ska bli så jäkla kul ! Har inte varit ute på skitlänge nu !!

Idag jobbade jag till ett, sen stack jag direkt ut i solen och stekte. Vid halv fyra stack jag in till stan för att träna. Sjukt bra känns det nu.

Har känt mig så nere den senaste tiden. Det är därfölr jag inte varit så överaktiv med bloggen. Men det känns som att det kommer att bli bättre nu framöver. Mycket som ska förändras och mycket har redan förändrats. Så det känns så jävla bra.

Så imorgon kommer Sofia hem till mig klockan halv tolv. Så ska vi sola så in i helvete !!! Sen på kvällen ska jag in och träna. Najss !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-06-01 @ 21:11:38
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du haft en bra dag idag :D
Kram!

2008-06-01 @ 21:12:36
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: FAfff

FeeeeSStaAAAAAAAAAAA!:D:D:D:D:D

2008-06-01 @ 21:49:53
Postat av: Marcus..

Hej, de e Marcus som du spelade tv-spel med hoss Soffan för ett år sen. Skulle du vilja lägga till mig på msn. Skulle behöva prata med dig om en sak.. [email protected] /Mvh Marcus

2008-06-10 @ 11:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0