Idioter

Jag är fan omringad av idioter. GAH ! Jag blir så jävla förbannad !! Jag pratade med en SKITtrevlig kille på min msn. Vi skojade och hade skitkul, men så fort jag nämnde att jag har kille, så ville han inte prata mer. Nä, då var jag helt plötsligt inte lika rolig att prata med längre? Say what?! Jag är väl för fan samma person som jag var innan jag sa något !! Så han tog bort mig från sin msn omgående. Är det klokt? Måste man undanhålla att man är upptagen för att någon ska vilja fortsätta prata? IDIOTER säger jag bara !!!

Nu håller jag iallafall på med min packlista inför imorgon. Det är så mycket att tänka på, så man får ta sig en redig funderare. Senare idag ska jag in till stan och bli masserad. 50min klassisk massage, som jag fick av min kära syster när jag fyllde 20.

Igår var jag och fixade naglarna. Resultat - ok ! Var det värt 350spänn, NEJ!! Det jobbet hon gjorde, var värt en hundring, högst !!! Det blev ojämnt, hon filade snett, målade knas och har glömt på vissa ställen. Ungefär så som det ser ut när jag själv försökt mig på en fransk manikyr. På långt håll ser det jättefint ut, men ju närmre man tittar, ju mer ser man alla fel. Störigt !! Så dit går jag aldrig mer ! Dock var hon jävligt trevlig som gjorde mina naglar, men tyvärr, det räcker verkligen inte.

Nej nu måste jag fortsätta streta så jag hinner med allt idag. Ciao !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag vill prata med dig fast du har kille :)

2008-06-26 @ 13:38:21
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0