Glasögon och ny mobil

Idag har Örnie fått ta fram tjocka plånboken ! Känner mig rejält smal nu ska jag säga. Först åkte jag och Dan in till Väla och fixade med min gamla (känn på ordet.. GAMLA!!) mobil. Äntligen fick jag rättvisa och fick förevigtlämna ifrån mig min sunkiga w580i. KÖP ALDRIG DEN !!!!!! Så istället bestämde jag mig för en K810i. Riktigt nöjd är jag. Jag var inne på en annan modell, men det var så mycket funktioner som jag kände att jag inte kommer ha någon nytta av. Det är mer en företags/personmobil.Dessutom var jag mest inne på att ha en kameramobil, så det fick bli k810i plus en försäkring på ett år. För det behövs verkligen om man heter Örnie. Örnie har INTE god lycka när det gäller mobiler. Allt skit som kan hända, det händer Örnie. Så en försäkring fick det bli.

Därefter åkte vi bort till Synoptik och hätmade ut mina glasögon. Såå sjuuukt fina ! Bilder kommer vid ett senare tillfälle. Men ack så dyra. Det sved verkligen. Men det är det fan värt, allt för att jag ska kunna använda de mer. Mina ögon mår verkligen inte bra. Vet inte om jag har skrivit det innan, men mina synnerver i ögonen börjar växa in över min hornhinna för att få mer syre. Detta pågrund av att jag alltid använder mina linser. Men nu ska det bli ändring på det som sagt.

Efter det stack vi hem till mor och åt, sen rusade vi iväg till Höganäs-bussen, för att sedan hamna i min säng och mysa. Älskar att bara ligga i varandras armar - utan att säga något. Bara ligga tillsammans och höra varandras andetag och hjärtslag. Mys ! Imorgon kommer Dan och sover här. Min pappa ska vara i Simrishamn under natten, så vi har huset för oss själva. Ska bli massa mys ! Laga mat och dricka något gott och se på Vänner. iiih !

Nu ringer Fåff. Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Humf, vill du inte ha mig i dina armar sur smiley

2008-06-10 @ 10:15:14
URL: http://soffanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0