6 månader med Dan

Igår firade jag och min älskade sex månader. Så otroligt mysigt hade vi ! Han köpte en helt underbart fin blombukett, med 20 röda rosor och några andra blommor, jag inte kan namnet på. Av mig fick han en skiva. På den skivan hade jag gjort en film i moviemaker. Vår låt "Om vi inte" och bara en massa bilder på oss. Han blev så glad att han började gråta. Lilla älskling ! Sen fick han en bild på oss med en text, som vi ska kopiera upp till en poster. Bild kommer senare. Iiih, vad jag är kär!!!

Idag ska jag ut på äventyr. Min lilla älskling flyttar in i sin lägenhet idag, så jag ska ge mig ut efter en liten inflyttningspresent. Jag får hoppas du inte läser min blogg nu älskling innan du fått den ! Så nu ska jag sminka mig sen skynda iväg.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0