Träning

Onsdag idag. har inte hänt något speciellt alls faktiskt. Jobbade fram till två, cyklade hem och kollade lite på min bästa kanal E! Sen åkte jag in till Helsingborg för att träna. Så sjuukt skönt ! Ångrar verkligen inte att jag köpte mitt träningskort. Det är guld värt !

Nu sitter jag hos mor och fördrivber tiden medans Dan ligger här bredvid och pluggar Kemi. Jag avundas honom inte det minsta. Men mitt plugg kommer snart, så jag njuter fulla drag för tillfället.

Men nu var han klar, och nu finns det ingen anledning för mig att sitta här med. Skriver mer sen Fåff !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett snålt inlägg:P men låt gå! Kösseli

2008-01-16 @ 19:42:04
URL: http://www.soffanlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0