Tråklördag

Så jävla tråkig lördag idag så det finns inte. Att jobba till nio en lördag och börja sju dagen efter suger fet kamelräka ! Hela helgen försvinner för tusan ! Så nu sitter man här vid datorn, fast man egentligen borde ligga i sängen och sussa. Men varför ska man gå och lägga sig när man är pigg? Då ligger man ändå bara och vrider sig tills klockan blir jättemycket. Då kan man likabra sitta här en stund tills man känner hur ögonlocken blir tunga.

Jag har förresten börjat bli rädd för mig själv. Jag har blivit så sjukt glömsk! I början skojade jag om det att det var en arbetsskada, men nu börjar jag bli rädd på allvar. Ibland när Dan säger, "du minns i morse.." Och jag bara "Whot? Va det imorse?" MItt närminne är snart helt borta känns det som. Så jäkla hemsk. Alla är väl mer eller mindre glömska, men jag börjar seriöst bli rädd för mig själv nu.

På måndag är jag ledig och det ska jag fan fira rejält. Inte varit ledig på läänge nu.

Min vännerbox har förresten kommit. 40disc. Fy fääään vad gött ! Har redan börjat titta på det, och det lär jag underhålla mig med på min lediga dag.  Friends is the fucking shit

Kommentarer
Postat av: Darn

Nawwe, silken tur jag är där för att påminna dig;D

2008-01-19 @ 22:15:30
URL: http://diggidan.blogg.se
Postat av: Fiixarnsomfan

Ja, annars hade jag varit ett hopplöst fall

2008-01-19 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0