Löööördag !

Äntligen lördag ! Så sjukt nice så det finns inte ! Ska ha så jävla rövkul ikväll så det finns inte. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig. Hade först tänkt att ha på mig min nya kjol, men eftersom det är värsta gudrun ute nu och jag inte känner för att visa rumpan när kjolen flyger upp, så blir det förmodligen jeans eller shorts.

Kom nästan precis hem från elgiganten med far. Köpte nytt trådlöst nätverk, eftersom det andra inte ville fungera. Så jag ska snart sätta igång att installera det tänkte jag. För datorn ska upp ikväll så vi har lite musik till ikväll.


Förresten, så fyller jag år den åttonde juli. 8/7. 870708. Glöm nu inte det...

Kommentarer
Postat av: FÄST FAFF

MM gumman men gå naken, me like! HAHA jag vet väl mycket väl när du fyller år bajb :D

2008-01-05 @ 18:49:05
Postat av: Darn

Najje, du får bara gå naken när jag ser;P

2008-01-06 @ 13:29:58
URL: http://diggidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0