Igår !

Igår var helt underbart !

Jobbade först till klockan slog ett, cyklade hem och fixade lite med min dator, duschade och for sedan iväg in till stan. Och shit som det snöade ! Jag gillar snö, jag är inte den som är den, men när den inkräktar på min frilla gillar jag inte alls snö ! Och givetvis kände jag onda vibbar från snöflingorna när jag gick till bussen. Som tur snöade det inte lika mycket i Helsingborg som här. Traskade runt i stan och fönstershoppade. Hittade dock ett par jeans som jag köpte. Dock var de 678liter för långa, så det blir bara att sy upp dem. Suck.

Efter att jag var klar i stan gick jag bort till lilla Dan. Lagom trött efter vad som kändes som 1mil med trappor, slängde jag mig på hans säng och pustade ut. Jag hatar verkligen allt som har med kondition att göra, för jag har typ noll. Eller ja, det är väl kanske att överdriva, men kondition har aldrig varit min starka sida. Efter att ha pustat ut en stund gick vi ner till Max för att äta lite. Där träffade vi Misho och André och självklart fick man höra "e de du som är ute med min dotteeeer?" några gånger. Den lär man ju höra resten av livet känns det som, haha. Efter att vi ätit och snackat lite skit, gick vi till filmstaden för att se Good Luck Chuck. Helt ok film, även om vissa scener var så man skämdes. Jag hatar sånt överdrivet romantiskt, jag tycker bara det är löjligt. Mitt i mitt filmtittande viskar Dan "AAAH! Ser du micken??!" HAHA, då ser man alltså micken sticka ner från luften. HAHA! Så jäävla dåligt gjort. Och som Dan sa "Det är en hollywoodfilm!" Och då tycker man att de ska vara lite mer proffsiga än att visa micken. Och inte en gång, utan FEM kunde Dan räkna till. Så jävla gett !

Efter bion gick vi hem till Dan och lyssnade på musik och gosade. Iiih ! Sjukt NICE måste jag säga !

Fem över elva gick min buss hem och självkart ska det vara såna störiga fjortisar som sitter och skriker och tror de är så himla häftiga för att de kan hålla låda i bussen. Blir så MATT! Tio i tolv var min buss framme och jag sprang hela vägen hem för att inte riskera mitt liv eller något. Jag är så jäkla paranoid så det finns inte.

Gårdagen kommer jag föralltid minnas. Såå jäävla mys !


Dan

Kommentarer
Postat av: fafff

romance! =)

2008-01-03 @ 16:20:44
Postat av: Darn

Sällskapet och aktiviteterna var bäst;) Kvällen var så jävla perfekt!!!

Fan vad jag tycker om dig! Kyssar gumman!

2008-01-03 @ 19:33:03
URL: http://diggidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0