Helg !!!

Äntligen är helgen här. Det ska bli så sjuukt jävla skönt så det finns inte. Har jobbat nu tio dagar i rad och känner nu att min hjärna inte riktigt hänger med. Att jobba på ett demenscentrum tar verkligen på hjärncellerna. Nu är jag dock äntligen ledig fram till måndag kväll. Så skööönt !

Klockan fyra i eftermiddag ska jag och Fåff gå och sola. Ska bli skönt som tusan att få lägga sig och få lite värme. En resa till solen i 18minuter för trettio kronor är inte helt fel. Senare på kvällen kommer Dan. Fast han ska jobba typ hela kvällen, så jag får underhålla mig på något sätt. Dessutom ska han låna min skärm, så någon dator blir det inte för min del. Kanske startar igång guitar hero eller ser på någon film. Jag kom precis på att jag köpte rapport till himlen för några månader sedan som jag fortfarande inte sett. Jag minns att jag alltid tittade på det när jag var liten och jag var rädd som faan, men jag kommer inte ihåg varför jag var rädd. Så därför köpte jag den då för en tid sedan för att återuppleva minnen. Men som allt annat, så köper jag och köper, men använder aldrig det. Måste verkligen sluta med det!

Imorgon ska jag och Fåff ut och festa sädan. Ska bli grymt kul ! En månad sedan vi var ute senast, så det ska bli riktigt kul ! Skaka rumpan som fän.

På söndag ska jag för sista gången försöka fixa till mitt trådlösa internet. Det vill verkligen inte fungera. Så nu har pappa bestämt att vi ska köpa ett nytt (och bättre tycker jag) så jag kan få upp datahelvetet på mitt rum igen.

Så nu är klockan tjugo över ett och jag har verkligen inget att göra fram till fyra. Ska försöka fjäska för Fåff så vi kan träffas lite tidigare. Hade egentligen behövt ner på banken, men jag orkar inte det idag. Så det får bli på måndag.

Kommentarer
Postat av: FAFF nyss hemkommen från bora bora

HAHA nä, jag bara chansade att ringa och fråga om du ville gå tidigare :P two great minds think alike!

2008-01-04 @ 15:56:59
Postat av: Darn

Mysigt värre var det;)

2008-01-05 @ 14:24:17
URL: http://diggidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0