En månad imorgon

Sitter här vid datorn och tradar. Har nästan precis kommit hem från jobb. Fan vad jag älskar att jobba när man jobbar på rätt avdelning med rätt personal. Då känner jag att jag alltid skulle kunna jobba!

Imorgon är jag ledig, vilket är jätteskönt! Jag, Katarina och mamma ska åka till ullared och shoppa lite. Behöver jag säga att det var min idé? Jag verkligen HATAR att jag inte kan motstå shopping. Men jag ska försöka att inte handla så mycket, jag får ha Katarina som går bakom mig. Så det jag lägger ner i kundvagnen, lägger hon tillbaka när jag är i full gång att kolla på andra grejor. Det blir billigt och bra när man väl kommer fram till kassan.

Imorgon är en stor dag. Då har jag och Dan varit tillsammans en månad. Känns sjuukt kort! Känns som att vi varit tillsammans MINST två månader. Men vi umgicks rätt så intensivt redan innan vi blev tillsammans och var väldigt tighta då. Så det är förmopdligen därför en månad känns kort. Längtar verkligen jättejättejättemycket till imorgon. Jag vill inte skriva för mycket här vad som kommmer att ske, för jag kan inte vara säker på att Dan inte läser det. Jag får skriva i efterhand istället.

Nä, nu känner jag att jag börjar bli nannig. Sängen nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0