Stupid me

Asså fan vad störigt. Jag lämnade in min mobil på lagning idag och gav mitt simkort till pappa, så han skulle hålla koll på det. Sen släppte han av mig och min syster på Friskis och Svettis och glömde ge mig simkortet. Och nu är jag hos mor. STUPID ME !! För nu kan jag inte få tag i Dan :/ Så jag tänkte, jag ringer Sara, hon har ju  hans nummer. Men hon jobbade och var på danskt vatten, så det kostade skjortan och de vita kalsongerna för henne att prata med mig. Så hon hänvisade mig till Kristoffer som också har Dans nummer. Tror ni han svarar när jag ringer? NO. Jag gick ut på msn i hopp om att han skulle vara där, men nej. Inte det heller. Så om du ser detta Dan. Kom ut på msn eller ring till min mamma, jag mailar numret till dig.

SPALLERYCK !!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej det va inte smart..

2008-02-05 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0