Sjuksjuksjuk

Usch vad jag hatar att vara sjuk. Det finns inget som helst att göra. Man blir fastbunden till antingen datorn eller tvn, för orken till något annat finns inte. Sara ringde innan och började prata om Stockholm, vilket lyste upp tillvaron. Hon hade börjat planera vad hon ska ha med sig för kläder dit. Så jag tänkte att jag kan lika gärna börja jag med, nu när jag verkligen har tid att sitta ner och fundera. Den här gången ska jag inte göra samma misstag som förra gången, vilket var att packa resväskan full. Det innebar att jag inte fick plats med det jag shoppade. Så nu ska jag bara med det jag verkligen behöver.

Ikväll är det Top Model. Och det ska bli så jävla gött. Ska poppa mig lite popcorn, krypa upp i min säng under mitt varma täcke och bara mysa.

image191
Tyra Banks is the shit

Kommentarer
Postat av: Darn

Nawwe, sjuuukis;) Jag hoppas att det hjälpte att jag var hos dig i går:D

Älskar dig hjärtat!

2008-02-20 @ 17:25:01
URL: http://diggidan.blogg.se
Postat av: denise

americas next top model e försig inte särskilt bra. så jävla extremt! canadas next top model e mkt bättre faktiskt :D

2008-02-20 @ 17:50:02
URL: http://nicoledenise.blogg.se/
Postat av: Fiixarnsomfan

Jag kollar faktiskt på både Americas next top model och Canadas next top model. Tittar på allt som har med top model att göra. Besatt? Kan man nog kalla det, ja.. :)

2008-02-22 @ 18:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0