Dikter

Asså jag börjar snart dampa på riktigt på mitt jävla sims-spel. Varför fattar den inte? Jävla "(%!&/!"#!"!#&/!#"#"!"!""

Tur man har en liten Dan som lyser upp tillvaron med söta dikter:

Du är solen som värmer mitt hav
Du är pulsen som får mig från gång till trav
Du är den vackraste människan jag mött
Jag vill att du somnar i min famn när du är trött
Att jag älskar dig så mycket är givet
Annelie du är min lycka i livet (L)

**********************************************
Du är mitt liv
Ett stort kliv
Ut i lyckligland
Snälla håll min hand
När det blir mörkt, snälla håll om mig
Annelie, jag älskar dig <3

***********************************************
Du är den underbaraste människa jag vet
Jag är din föralltid och det hoppas jag du vet
Med dig i min närhet känner jag bara lycka
Hela din kropp jag vill smycka
Med all kärlek som jag kan ge
Och jag vill att alla ska se
Hur bra jag känner mig då
Annelie, jag älskar dig så <3


Dan betyder ALLT!!


Kommentarer
Postat av: Darn

Awwe, du skriver så fina du med!
Det betyder så jävla mycket för mig när du skriver fina saker! Älskar dig av hela mitt hjäta

2008-02-14 @ 09:04:32
URL: http://diggidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0