Thursday, thursday

Äntligen utvilad ! Och jag har hunnit med en hel del idag faktiskt. Jag har pluggat och lagat mat och koppeltränat Chili. Jag tror han börjar förstå den grejen nu. Innan fattade han ingenting och bet bara i kopplet.

Om någon timme kommer Dan hem och då ska jag sticka iväg och träna. Visst är det typiskt.. Precis nu när jag har fått tillbaka min träningslust, så kommer det bli uppehåll på Friskis. I hate it ! Men men, jag får väl ge mig ut och springa istället.. som om det skulle inträffa.. önsketänka kan man ju..

Efter träningen ska jag hem och äta något riktigt gott ! Funderar på att lägga ut en kycklingfilé och göra något smaskigt med det och ris. Mums.

Ringde och beställe tid för klippning idag också. Ska dit på lördag och ta tag i mitt sletna hår. Kan verkligen behövas !

Igår beställde jag hem Gossip Girl-boxen. Längtar tills den kommer !! WAH!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gossip girl!! Jag får aldrig veta nåt

2008-12-18 @ 15:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0