Shopping!

I förrgår gav jag mig själv en liten reward eftersom tentan gick jättebra! Jag svär, det var nog världens lättaste tenta ever ! (Och så lite skryt..) Vi hade utsatt tid på fyra timmar.. jag var klar efter en halvtimme. Så det kändes riktigt bra !! Så som sagt, eftersom det gickså bra på tentan, så tänkte jag ge mig själv en belöning, i form av shopping.

• Lancôme - Hypnôse mascara             270:-
• Högklackade skor                            349:-
• Halsduk - Soaked in Luxury               300:-
• Högklackade - Friis & Company          879:-
• Julklapp                                         199:-

En del saker shoppade jag på nätet, så jag får snällt vänta några dagar innan det dimper ner här hemma. Iih, kan knappt vänta.


Lancôme Hyptnôse



Sko, endast 349:- Rena klippet !


Halsduk - Soaked in Luxury



Sko från Friis&Company

Kommentarer
Postat av: Höhö ^^

haha Tjejer = Skor = Galna !

ta inte illa upp Annelie men de e sant ^^

2008-12-11 @ 20:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0