Men fredag är ändå den dagen som känns bäst !

Friday! Finally ! Gick upp klockan åtta idag för att hinna äta en macka innan jag skulle iväg på träning. Helt underbart att träna på morgonen! Jag rekommenderar det verkligen. Så har man det gjort liksom, så kan man tänka på annat resten av dagen. Jag är en så lat person, så om jag tränar sent på kvällen, blir det lätt att jag stannar hemma. För visst är det alltid mysigare att sitta hemma och titta på tv än att ge sig ut i kylan och träna? Men nu har jag varit duktig och tränat ett gympa-puls, ett spinpass och ett step-pass. Fast step-passet är väldigt blandat, inte bara step. Utan det är även mycket träning mage, armar och rumpa. Så det är ju perfekt !

Nu ska jag snart bege mig till Ikea med mor och köpa det sista till mitt vitrinskåp som jagska skruva ihop idag. Sen kommer bilder på det sen. Det kommer bli såå fint här hemma! Och vet ni vad? Det är bara en vecka kvar tills lilla vovven kommer ! Fortfarande lite panik över namn. Visst är det svårare med hannamn är med tiknamn ! Om ni vetnågot riktigt gulligt namn som skulle kunna passa min lilla vovve, så skriv. Jag behöver all hjälpt jag kan få!

Senare idag ska jag nog pallra mig iväg och sola. Känner att blekheten snart tar över. And that's a fucking no-no!

Nu ska jag klä på mig. Snart står väl mamma här ute och tutar.
 
So long darlings !

Kommentarer
Postat av: dG.

Optimus Prime!:D

2008-12-05 @ 12:02:04
URL: http://turboklack.blogg.se/
Postat av: Fiixarnsomfan

Det, kommer aaaldrig inträffa !

2008-12-05 @ 12:15:30
URL: http://fiixarnsomfan.blogg.se/
Postat av: Katarina

Jag håller med Dan...

2008-12-05 @ 12:57:24
Postat av: Malin

Cisco, Saco, Zazzo, Pivo ... om det är två stavelser, och en vokal på slutet brukar det vara lätt att ropa, och det är ju en fördel :-P

2008-12-05 @ 13:59:25
Postat av: fåff

Jag trodde Manne va kirrat !

2008-12-05 @ 14:41:56
Postat av: fåff

Eller skulle jag höra med Rickard om patent på namnet Baljan? Hur som haver, hör av dig!

2008-12-05 @ 14:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0