En nära-döden-upplevelse

Känns som det är lördag idag. Skönt !

Idag har jag varit duktig och pluggat jättemycket. Känner mig stolt! Sen stackjag bort och solade och nu sitter både jag och Dan med vars en ansiktsmask. Gulligt va? Och jag behövde inte ens övertala honom att få på sig den! Helt otroligt !

Känner mig inte alls manad till att blogga idag. Men folk tjatar, och jag hatar tjat. Det och dålig andedräkt. Det var där en kille på solet som hade. Visst är det hemskt? Man står där och försöker hålla god min,  låtsas som det är jättetrevligt att prata, men innerst inne håller man på att dö av deras giftiga odör de spyr ut i varje mening. Man vill egentligen säga, lugnt och sansat "Du, har aldrig någon sagt till dig att du har en dödande andedräkt? Och nu menar jag inte på ett positivt sätt" Jag har dessutom fått för mig att jag inte får andas in äcklig lukt med munnen, får då kommer det smaka som det luktar i min mun och jag kommer jag själv lukta så när jag pratar. Jag fick panik. Jag fick en nära-döden-upplevelse. Jag trodde det var slutet. Men jag gjorde en manöver så jag lurade bort honom. Nu sitter jag och sniffar på Dans tröja, allt för att få bort dödsstanken som fyllt mina lungor. Jag ska hoppa in i duschen nu. Det kan ju vara så att osen har fastnat på min hud. Bäst att ta det säkra före det osäkra.

xoxo


En liter sånt här och han hade varit räddad.
Men nej, karln har nog aldrig hört talas om SB12

Kommentarer
Postat av: faff

Jag som hade ätit vitlök häromdagen haha

2008-12-30 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0