Chili Vanilli

 Min lille buse ligger nu och sover bredvid mig. Som han har busat idag! Bitit i mina viktiga papper, bitit på bordsbenet i vardagsrummet, sprungit som en tok genom lägenheten, bitit upp en maska i mattan (?) och försökt att bita på sladdar. Men äntligen ligger han här och sover, och då passar jag på att lägga upp lite nya bilder på honom. Min lilla skithög.


Ligger och myser i sin mjuka bädd


 


sover brevid matte i soffan


 


på väg ut på kiss, Chili vill inte riktigt ut i den kalla luften


 


ligger och visar sin nakna mage för matte...


...men blir snart busig



mördar mitt snöre i mina träningsbyxor



efter bus blir han massa gosig



Chili är uttråkad och biter på mattes viktiga papper



Låtsas vara oskyldig när matte säger till honom


Kommentarer
Postat av: Anonym

Chili <3 Idol fåffi

2008-12-17 @ 21:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0