Chili the Hillbilly

Sitter hemma i soffan med Dan och lilleman. Har haft en alldeles underbar jul. Fick jättemycket saker som jag önskat mig. Så glad för allt ! Hemma i höganäs hade vi världens mysigaste jul med lilla Chili springande i hela huset. Farfar, snart 85 år, låg på golvet och lekte hela tiden. Även pappa låg på govlet och busade. Helt underbart att se ! Att en sån liten parvel kan ge så mycket glädje !

Imorgon hade jag velat ge mig ut på melandagsrean för att inhandla en digitalkamera. Känner att jag vill ha det nu när lille Chili fortfarande är liten. Roligt att ha alla bilder sen när han blivit äldre. Igår var jag och hälsade på Fåff och hennes vovvar. Lille Chili ville verkligen vara med och busa, men var inte alls van vid att det gick så fort och hårt till, så han satt mest och tittade på i mitt knä. Han försökte vara med och busa på håll med sin lille tass, men ingen ville busa så lugnt som han ville. Idag fick han träffa Maxie, även där var Maxie alldeles för hårdhänt för min lille Chili. En gång la sig Maxie på Chili och då bet Chili honom på halsen och svansen. Det allra bästa var när Maxie kom springande och ville busa, men det ville inte Chili. Så vad gör han? Han slänger sig ner och låtsas sova (!!!!!) och sen när Maxie vände som om och gick, så reste sig Chili igen. HAHAH! Snacka smart hund jag har skaffat! Tror det ligger i generna. Sådan mor, sådan hund!

Nej, tack och godnatt för mig. Hoppas ni också haft en bra jul!
So long lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0