Another day, another drama

Ny dag och nya problem?  Not today folks ! Idag vaknade jag upp och var på ett strålande humör ! Kom på bästaste idén att jag ville äta på Tasty Wok med min älskling. Så jag plingade honom, så jag ska iväg om knappt en halvtimme.

Sen ska jag bege mig ut på stan och fixa lite saker. Efter det ska jag hem och plugga lite, om jag orkar. Haha, jag har blivit så lat nu. Vill bara ha mitt efterlängtade break nu. Bara fredag och måndag kvar, sen har jag "lov" fram till den sjätte. Så det ska bli riktigt skönt!

Nu har jag äntligen laddat på min mobil med pengar också. Har varit utan nu hur länge som helst. Så nu ska jag messa Henke och gratta honom i efterskott, han fyllde år igår. Känner mig jättedum att komma dagen efter, känns som man är en dålig människa. Men det ska jag göra så fort jag är klar här. Hoppas han inte blir alltför arg på mig (A)


Nu ska jag klä på mig och borsta tänderna. See ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Messa grattis till mig med =) ett tips; dagen blir mer "drama" om du inte klär på dig;D hetnos

2008-12-11 @ 12:33:29
Postat av: Anonym

haha annelie får snusk kommentarer :o

2008-12-11 @ 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0