Utgång

Imorgon klockan nio är det upprop ! Woho ! Längtar så det är helt sanslöst. Pirr i magen? Like hell ! Kommer bli så jäkla kul allting så det finns inte. Iiih !

I fredags träffade jag Erica. Vi turade över till Danmark och hade skitmysigt. Träffade lite roligt folk inne i Helsingör och som jag skrattade. Vid halv tio åkte vi tillbaka till Sverige och försvann in till Steakhouse. Efter någon timme därinne, skulle de vi umgicks med åka hem till Örkelljunga och ville att vi skulle följa med. Erica var fett på, men jag stannade kvar i Helsingborg och gick bort till Dickens där Marcus och Dan satt. Trevligt !!


Erica njuter av god öl och sol



Erica och Jag



Erica och Tommy



Emil och Erica



Marcus (full?) och Dan (full?)



Oh yes, they are drunk !


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh lycka till D: ska du pendla eller du bor därnere nu?

2008-09-01 @ 07:38:02
URL: http://havetolive.blogg.se/
Postat av: Erica Stenberg

Som alltid har vi en kul stund tillsammans. Kvällen kan beskrivas med ett parr ord: Sol, Mys, Värme, Kärlek, God Pilsner, Vin, Drinkar, Torget i Helsingör, Lyssnar på Kim Larsen, boef och en massa annat trevligt. Vi är Bäst! Puss ! ;)

2008-09-06 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0