Who am I?

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: fyra gånger. Har dock aldrig varit så kär förut som jag är i Dan nu. Så sjukt härligt!
Blivit dissad: många gånger
Skolkat: ett antal gånger
Sovit utomhus: Sova under bar himmel = love
Sett en död människa: ja en gång. Hemskt
Använt droger: bara cigarett
Retats: gör jag varje dag med min far
Druckit alkohol: nääe? (A)
Rökt: festrlökt, tyvärr ja. Nu är man äldre och klokare
Kysst någon:
Oh yes
Bakat:
Gjorde jag senast igår på jobb
Haft sex: Whot? Vad är sex? (A) Älska sex ffs !
Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån: Oh yes. 13 bast. En gång, sen gjorde jag aldrig om det.
Gjort något du ångrar: Det gör jag ofta. Kan gräma mig i flera år för saker jag gjort. Jag har svårt att släppa saker som jag har gjort och som jag velat göra annorlunda.
Ljugit för någon som du tycker om: Ja, vita lögner och en del värrre lögner.
Gjort bort dig offentligt: Oh yes. Det händer för ofta ! Men det bjuder jag på
Viljat bli tillsammans med nån av dina ex igen: Ja, men det var ett tag sedan jag kände så. Minst ett år sedan.
Velat försvinna: Ja, någon gång för en vecka eller så. Gå och lägga sig och vakna upp en vecka senare. Men jag har aldrig önskat att jag försvann föralltid.


THIS OR THAT:


Cider/Öl:
cider !!! öl smakar röv
Pepsi/cola:
cola
Kärlek/sex:
kärlek såklart. Men sex är bra det med
Jordgubbar/blåbär:
Bubbar !!
Kött/veg:
En saftig fet stek ska det vara !
Tv/film:
Television. Är inte så glad för filmer. Blir lätt uttråkad
Gitarr/trummor:
Skulle vilja lära mig spela gitarr.
Kinesiskt/mexikanskt:
Kinesiskt for the win !
Mtv/ztv:
mtv. Älska scarred !!


SENASTE ?


Du skrattade: Skrattade med Fåff när jag nyss var ute. Asgarvade senast med Dan, igår.
Du grät:
Förra helgen.. blö
Filmen du såg:
Halva Göta Kanal2 igår, då jag blev tvingad att titta med Dan och pappa. Efter halva filmen somnade jag.
Du tuggade tuggummi:
yesterday
Du drog ett skämt:
imorse. Det var så fattigt att jag till och med fick Dan att skratta.
Som du sjöng en sång: Innan idag
Du pussade någon: Imorse vid halv tolv pussade jag min Dan.
DU slog någon: Dan :o Råkade ge Dan en smäll på kinden en gång när han skulle låtsas att vi hade sex. Hanbörjade stöna rätt högt för att lura de som stod utanför min dörr. För att få tyst på honom blev detta min reflex. HAHA! (måste tillägga att den inte var så hård och jag fick vad jag förtjänade när han gav tillbaka en smäll på kinden.)
Telefonsamtalet du gjorde: Till Fåff. Frågade om vi skulle promenixa
Telefonsamtalet du fick: Av Fåff ^^
Person du träffade: Fåffily. Jag och hon är såå tighta -korsar fingrarna för att visa-
Du tillbrinagde natten med: DAAAN<3
Gången du var kär: Är det nu så det är fullkomligt overkligt.

 


Kommentarer
Postat av: Faff

Hahaha fyfan de visste inte jag att du gillar scarred? jag ser alltid på det med! Vi är såååå tajta!

2008-04-27 @ 16:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0