Uppdatering

Länge sedan jag skrev. Fy fy på mig ! Nu har det hänt jättemassor, så jag tar det bara i snabbversion.

· I tisdags var jag i Malmö och köpte presenter till Dan. Hoppas han blir glad bara !
· Jag har träffat Mia och haft en muntlig bokrecension. Det gick verkligen skitbra. Så glad !
· Hade nationellt prov idag. Det kändes bra, men man ska aldrig vara säker när det gäller NP, de ska alltid vara så finurliga.
· Imorgon har Dan och hans kompis Tobbe 20års fest. Iiih, det ska bli så fetenajs så det finns inte !
· På lördag ska jag hem till Dans mamma och ha kalas för honom eftersom han fyller år då.

En snabbuppdatering var det ja. Mer info om imorgon kommer senare. So long

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du klarade dig massa bra:) Duktisen!!! Kyssar

2008-04-22 @ 11:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0