Trött Örn

Varit lite smått inaktiv de senaste dagarna pågrund av att jag har haft mycket att göra. Har knappt haft tid att andas. Men nu är jag ledig i helgen, vilket är najs. Så då blir det kanske mer bloggande.

Har sovit så sjukt dåligt inatt, så mina ögonlock känns tio ton tyngre nu än vanligt. Funderar på om det blir bingen nästa, vilket det troligtvis blir.

Innan ikväll åkte jag och Fåff en snabbtripp till Bora Bora (stack bort och solade). Så fruktansvärt härligt så det finns inte. Älskar att lägga mig i solariet och bara känna värmen mot min hud. Och på köpet blir man brun och grann. Inte illa måste jag säga.

Imorgon ska jag hämta min mobil som är klar. Det är tredje gången jag lämnar in den nu för samma sak, spruckna knappar. Till alla som läser detta: KÖP ALDRIG EN SONY ERICSSON W580i. NEVER EVER!! DU KOMMER ÖNSKA ATT DU ALDRIG KÖPT DEN!!! Som sagt, så har jag lämnat in den tre gånger redan och jag köpte den i november, och varje gång jag lämnar in den är det för samma sak, knappsatsen spricker. Så jävla kasst ! Så nästa gång när knapparna spricker, vilket de gör runt ca 1000 sms, så ska jag kräva en ny tillbaka. Annars jävlar i det får de känna på Örnies knytnävar.

Nä, fy. Jag känner att jag somnar vilken sekund som helst. Bingen nästa. Tjo flax !

Kommentarer
Postat av: Plutten !

Haha lilla snutten då... sony ericsson är sämsta märket man kan köpa de mobilerna pajar ju jämt antingen i knapparna eller så rebootar den hela tiden eller så förstörs uttaget till laddaren och hörlurarna
eller så får du "white screen" ser inte ett smack på skärmen.. köp en riktig mobil nästa gång ist ;)

2008-04-10 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0