Tjänster och gentjänster

Fy tusan vilket underbart väder. Både igår och idag har jag legat ute och solat och har på den lilla tiden fått en fin bränna. Helt sanslöst skönt ! Sommaren är verkligen på väg hit nu, jag känner det ända ut i fingertopparna.

Igår fyllde Dan 20 år. Jag började dagen med att gå ut i trädgården och plocka en blombukett. Gick sedan tillbaka in i rummet och väckte honom med "Jag gratulerar". Sen var det tid för paketöppning. Han blev så glad att han fick tårar i ögonen. Så jävla gulligt ! Då kände jag verkligen att jag hade köpt bra presenter. Vid halv fyra på eftermiddagen tog vi tåget till ängelholm, hem till hans mamma för att fira honom. Mycket mysigt ! På kvällen åkte vi tillbaka hem till mamma och lade oss och tittade på tv och somnade sen i varandras armar. Dagen kunde inte bli bättre!

Imorse började jag jobba åtta. Så det var bara att sätta sig på den förbannade bussen hem. Men min Elskling var så sjukt söt att han tog bussen med mig, och åkte sedan tillbaka hem igen. Finns det någon underbarare person? Jag är garanterad att det inte finns någon.

I fredags hade vi fest för Dan och Tobbe, eftersom de fyllde 20 år på samma dag. Festen blev jättelyckad ! Vi hade roligt och skrattade, åt god mat och lyssnade på bra musik (med några undantag, haha). Dan blev jättefull, och så snackar vi jättefull ! HAHA, så lilla jag fick ta hand om min drunkling. Men han har ju tagit hand om mig med, så vi blev kvitt där. Tjänster och gentjänster som det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0