Klantarsle

Min mobil är sönder :O MIn gamla alltså. Jag mitt smarthuvud lägger mobilen under min solstol. Så långt är väl bra tänkt. Men sen flyttar jag mitt pucko solstolen allt eftersom solen flyttar sig. Vad gör jag då min klant? Jo jag ställer stolen rakt på skärmen på mobilen, så nu är displayen spräckt. Ni vet, när det är helt svart på typ halva skärmen med en massa färgstrålar i olika färger. Jag är sååå smart! Jag har gått och förbannat mig hela dagen över min klanthet. Hatar att jag aldrig kan tänka efter som andra folk. MItt jaevla klantarsle !

Kommentarer
Postat av: Fafff

Klabbsock! en söt sådan :p

2008-04-30 @ 12:57:07
Postat av: Darn

Men du va sötisen i stolen;) Kyssar sötnos!

2008-04-30 @ 20:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0