Dagens modemiss

Har legat ute i solen nu i 1½ timme. Så sjuukt nice ! Som jag har längtat efter det här, särskilt eftersom förra sommaren inte var mycket att hurra för. Bara regn dagarna långa ffs. Så nu när solen äntligen vågar sig fram så får man passa på !

Idag såg jag värsta modemissen! Det var så jag fick knipa mig i armen. Jag stod och väntade på bussen när jag ser en kvinna komma gåendes. Då ser jag hennes sjukt snygga högklackade skor, vilka inte alls passade in på resten av hennes kläder, vilket för mig, var helt smaklösa. När hon passerar mig ser jag det hemska. Hon har inte fått bort hela prislappen undertill skon (!!!!) Hur tänker man då? Vem går ut med högklackade skor när man inte fått av hela prislappen? Jag menar, vem som helst kan ju se att man inte har orkat kämpa sig förbi pappret och klistret. Har hon aldrig hört talas om aceton, T-sprit, bensin eller det simplaste som "gnugga-med-vatten-tekniken" ? Jag blir så matt ! Och därmed har jag utsett dagens modemiss. Sorry lilla damen med neongrön basker, hon knep din förstaplats.

Nu ska jag gå ner och göra mig lite middag sen ska jag pysa iväg till Fåff. Såg att halva mitt inlägg här undertill har försvunnit. Men som sagt, är det hem till Fåff jag ska. So long !

Kommentarer
Postat av: Faff

HAHAHAHAHA vilken jäkla historia, jag döör!

2008-04-25 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0