Fest och massa singstar

Igår var det fest hemma hos Peddi. Jimmy, Danny, Kirre och Thommie kom förbi. Mycket trevligt måste jag säga! Efter en stund satte vi igång mitt singstar och som vi rockade loss! Var så jävla roligt och jag skrattade så jag grät. Peddi var värst av alla och kudne endast sätta sina toner om han sjöng i falsett! HAHA! Sen duellerade han mot Danny. Trots att Danny skrattade igenom halva låten, så vann han över Peddi, som helhjärtat försökte få in rätt toner. Kvällens bästa helt klart! Måste köpa ett nytt singstar, 90-talaren vill jag helst ha. Rocka fett! Nästa gång vi har fest ska jag fantome ta med min dansmatta, en klockren festhöjare.

Imorgon ska jag och far på hockey. Längtar som fan. Hoppas det blir lite mer folk den här gången, fast att de spelar mot Bofors låter inget vidare. Lär inte bli så mycket folk tyvärr. Men jag ska dit iallafall och heja Rögle mot seger.

På tisdag ska jag hem till Jennie på underklädesparty. Ska bli riktigt nice att inhandla snygga bh:ar. Det kan man aldrig få för många av, precis som trosor. Får ta med den tjocka börsen då och spendera massor.

Satte upp mina nya gardiner idag. FYFAN vad mitt rum är snyggt nu! Nu vill jag aldrig lämna det. Kommer växa fast här inne, med glädje!

Kommentarer
Postat av: kirre ;P

haha det måste vi göra om ;P

2007-10-07 @ 11:06:25
Postat av: peddei

hehe skitskoj hade vi men jag mådde inte så bra på kvällen o mårnen :p hehe saknis dig puss haj

2007-10-17 @ 17:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0