1.22 - 1.37

Är så trött idag så det är sjukt. Vaknade sju imorse av att jag blev inringd. Så det var bara att asa sig upp och traska iväg till jobb. Väl på jobb ringde de igen och frågade om jag kunde jobba kvällen idag. Och eftersom jag har så svårt för att säga nej, så lovade jag att komma ikväll igen. 15.30 - 21.00. Så nu är jag hemma och har powerbreak. Fick min lönespecifikation i dagarna och insåg, väldigt snart, att jag fått för lite betalt! Så jag stormade in på Christinas kontor. Och mycket riktigt hade jag fått för lite betalt, både den här och förra månaden! Så de pengarna kommer i november. Sicken fetelön jag kommer att få då! WOHO!

Imorgon är det hockey! Jeey ! Sjukt sugen på att se hockey nu! Peddi ska med för första gången, så det ska bli najs.

På fredag ska jag hem till mor på Halloween-mojs. Mamma går helt in för halloween. Hon har allt som man någonsin kan tänkas ha. Och hon har alltid nya lekar som vi ska göra, spökjakt och en massa pyssel. Yes, det är mor det.

Har kommit på att jag fullkomligt älskar musiken 1.22 in i Justin Timberlake - Lovestoned (tiesto remix) till 1.37. Jag får seriöst rysningar ända ner i tårna.

Kommentarer
Postat av: peddi

det var roligt som fan på "matchen" :) o det var en skön haloween :) stavar nog som en kratta (jag)
:) puss

2007-11-13 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0