Städning

Har precis rensat lite i mina lådor, så jävla mycket skit man samlar på sig under åren för att"det kan vara bra att ha". Jag är förmodligen sveriges största hamster. Och fortfarande kan jag titta på en reflex och tänka "amehn, den var ju söt, och den kanske jag behöver senare.." Nej Annelie, du kommer INTE behöva den senare. Släng skiten! Sen har jag ju alla bilder och planscher på Josh Hartnett som jag var så sjukt förälskad i för några år sedan. Och jag kom på mig själv när jag satt och tänkte "Men, han är ju fortfarande snygg. Jag kanske kan sätta ihop ett kollage av honom" NEJ, det ska du INTE göra Annelie. Fan, jävla mig! Kan aldrig slänga något.

Har jobbat idag och ska jobba imorgon också. Yäh! Så det blev lite jobb iallafall trots att mitt schema blev fucked up. Men det bästa inträffar dock imorgonkväll. HOCKEY! Woho !

Fan, jag börjar bli hungrig nu. Vadan göra? Har noll idéer på vad jag ska göra. Det ska gå jäävligt snabbt, annars pallar jag aldrig äta. Då gör jag bara typ havregrynsgröt istället. Gott och snabbt. Pappa tjatar alltid på att jag inte kan leva på havregrynsgröt och ägg. Men jo, det kan man visst det. Jag är det levande beviset ! Oh, jag kom precis på att jag inte ätit mina ägg idag, så det blir ju ett givet val.

Här är så sjukt mycket kvar att göra här inne i mitt rum att jag blir trött på att bara titta på det. Jag vet liksom inte var jag ska börja.

Klockan sex ska jag möta Erica, så ska vi åka in till stan och fika. Mysigt värre! Fattas bara att det börjar snöa. Mysigare än så kan det kanppast bli. Sitta inne på ett fik och värma fingrarna runt en varm kopp med choklad och titta ut och se hur snöflingorna singlar ner från skyn.


Nää, krubb nästa


Kommentarer
Postat av: peddi

:D hehe skönt o rensa upp litta :) du får ha det så mysigt ikväll :) puss

2007-11-27 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0