Och då åkte vi igen

Då har jag och Sara beställt nya flygbiljetter upp till Stockholm ^^ Vi åker den 29 februari och kommer hem den 3:e mars. Asgett! Har fått biljetterna och allt, och det känns såå gott ! Goding man är

Asså, nu är jag så sjukt förbannad på mitt musahelvete ! Och då snackar vi datormus, absolut inget annat. Nu är batterierna slut IGEN! NU ska fanskapet ut ögonaböj! GAH!



 

Dagens bästa: Har fixat delegering . Woho !
Dagens sämsta: Musafan !
Dagens låt: Vincent - Miss Blue (Han är fan asheet, och självaste Pontares son. Absolut ingen som helst likhet där nej)
Dagens längtan: Stockholm!
Dagens vill ha: LÖN!
Dagens humör: Motiverad till tusen
Dagens goda gärning: spinning med min favvis MÅRTEN !! ^^ (igen, man kan ej få nog av honom!)
Dagens filur: Me, myself and I


Kommentarer
Postat av: peddi

Du e så
duktig på träningen :) puss

2007-11-23 @ 13:25:43
Postat av: typpan

hahaha musahelvete!!!!! glöm inte att ringa ikväll, o må inte dåligt Annelie, jag är alltid här för dig vad du än vill prata om älskar dig

2007-11-26 @ 14:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0