Get to know me

1. När gick du upp idag? 09.30, trött som fan var jag !
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter. Diamonds are a girl's best friend
3. Senaste filmen du såg på bio? Blades of glory
4. Favorit-TV- program? TOP MODEL ! Of course
5. Vad åt du till frukost? Havregrynsgröt och två ägg
6. Vad är ditt andranamn? Maria
7. Din favoritmat? Korv Stroganoff !!
8. Vilken mat gillar du inte? Ravioli! Jag ryser vid tanken!!
9. Favoritchips? Estrella Barbeque
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Har ingen tyvärr
11. Vad kör du för bil? Lånar mammas Saab 9-3
12 Favoritmacka? Fan vad det bara snackas mat, jag blir ju fan hungrig. Men okej, baguette med skagenröra. Holy Jesus.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Oärlighet, skryt och pessimism
14. Vilka är dina favoritkläder? Mysbyxor. Mumma !
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Nya Zeeland
16. Favoritklädmärke? Miss Sixty
17. Var vill du dra dig tillbaka? Under mitt duntäcke
18. Favorittid på dagen? Kväll
19. Var är du född? Helsingborg BB
20. Vilken är din favoritsport att se på? Live, Hockey. Annars innebandy
23. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola
24. Fotboll eller ishockey? Ishockey, helt klart
25. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Nattuggla
26. Pedikyr eller manikyr? Manikyr. Hata fötter !!
27. Några spännande nyheter att berätta för oss? Har precis pircat mig igen. Nice som fan
28. Vad ville du bli när du var liten? Tullare, bara för att min pappa var det.
29. Bästa barndomsminnet? Svår fråga. Mycket som finns i mitt hjärta. Men måste svara som min syster gjorde. När vi lagade, ute i lekstugan, lagade mat av mariekex och vinbär. <3
30. Varit i Afrika ? Nej, men vill dit
31. Nånsin rullat in någon i toapapper? Peddi
32. Varit med om en bilolycka? Nej
33. Favoritdag i veckan? Fredag
34. Favoritrestaurant? Pattaya. Så jävla god mat! Men själva restaurangen är kass, bara en massa fyllon där.
35. Favoritblommor? Vita rosor. Det har sin egna förklaring som nästan ingen vet om.
37. Favorit-snabbmatsrestaurant? Mc D
38. Äger du en cykel? Ja, en skruttig jävel.
39. Vem fick du senaste mailet från? Facebook..ööh..
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Handlar inte på kredit
41. Läggdags? När jag är trött.. dooh
42. Senaste personen du delade en middag med? Dan, Kristoffer och Sara innan idag
44. Vad lyssnar du till just nu? Panbiffar i stekfett
45. Favoritfärg? Schwartz
46. Hur många tatueringar har du? En, men det ska bli fler.

Kommentarer
Postat av: peddi

fin lista :) puss

2007-11-13 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0