Don't hate on me

Jaha, då var det en ny vecka. Riktigt skönt, för då kan man liksom glömma bort hela förra veckan och låtsas som om den inte existerade. Den tanken gör det lite lättare.

Idag jobbar jag kvällen, känns som att jag alltid gör det. Rätt sug att jobba kväll, känns som att hela dagen är förstörd. Det positiva är att jag fick sova länge idag. Det negativa är att jag inte får träna ikväll med kära Mårten. Mitt rum är en jävla röra. Ser ut som om kriget har härjat här inne. Tänk att en liten sketen örn kan ställa till med allt detta. Jag är impad av mig själv att jag har kunnat vara så duktig.

Vad händer i veckan? Ja, med tanker på att mitt schema blivit helt knas så är jag ledig fram till fredag. Känns lite abstinens att inte få gå till jobb på så många dagar. På onsdag kväll ska jag dock på hockey med käre far. Rögle - Leksand. Topplagen möts och den här gången ska vi fan vinna.

Imorgon ska jag dock in till stan och fika med Erica. Sjukt länge sedan man träffade henne, så det ska bli en höjdare!


Idag är en sån tänkardag, vilket oftast är negativt. Och det är det idag med. Tänka-så-mycket-att-jag-överanalyserar-allt-dag. Jag hatar såna här dagar, för ju mer jag tänker desto mer deppad blir jag, men det går liksom inte att låta bli att tänka. För idag är det den dagen. Fuck. Det var riktigt länge sedan ja hade en sån här dag, säkert ett år sedan minst. Congrats Annelie, du lyckades igen.

Kommentarer
Postat av: Darn

Tänk inte så mycket, det löser sig:)

2007-11-26 @ 14:58:04
URL: http://diggidan.blogg.se
Postat av: peddi

Ursäkta jag är nog med och gör det till denna dag :( förlåt puss

2007-11-26 @ 17:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0