-

Jag är nog världens sämsta förlorare. HATAR att förlota. Särskilt mot ett äckellag som leksand. De förtjänar inte ens att få det stavat med stor bokstav, så jävla märkvärdiga är de inte ! GAH!

Igår träffade jag som sagt Erica. Det var typ huundra år sedan vi träffades sist. Så det var verkligen skitkul! Vi åkte in till stan och gick iväg till Cafe Mezzo. Sjukt gott, men ack så mäktigt. Efter att vi fikat där gick vi en runda i stan, för att sen i panik springa in på första bästa toalett. Vi tog sedan på bussen hem igen. Fast vi inte träffats på så lång tid, kändes det som det var min gamla goa Erica. Vi pratade och skrattade och jag hade en skittrevlig kväll. Tummen upp !

Imorron ska jag städa sädan. Sen skulle Sara Sötnos komma över en stund och hålla mig sällskap. På fredag ska vi till stan och shoppa julklappar. Lika bra att vara tidigt ute, så jag slipper den årliga paniken. Nej tack för panne.


Nu ska jag skala min klementin.


Om du var ett hav vore jag en våg, om du var himmelen skulle jag ha vingar. Om du var ett regn hade jag varit hav och land. Om du var musik vore jag en sång, om du var vidderna ville jag vara vinden. Men jag skulle inte vara någonting om du inte fanns! <3

Kommentarer
Postat av: Fåff

Ursäkta.. men vad händer den 8e??????:D

2007-11-29 @ 08:44:26
Postat av: peddi

Skönt o träffa gamla vänner :)

saknis dajje puss!

2007-11-29 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0