Vi stannade tio minuter till

Pyjamasparty igår. Herrejiivlar säger jag bara. Jag fattar inte allt om hände egentligen. ALLT hände verkligen där på festen igår. Vissa detaljer borde jag nog inte gå in på, för det är så chockerande allt ! Kan dock säga att vi kan bocka för, en st strippning, en st nude person, en st trekant, en st däckning, 1kg svartsjuka, 1000ton erotik och kärlek. Sist vi var på fest där skrev jag att om vi hade stannat tio minuter längre, så hade det slutat i katastrof. Den här gången stannade vi tio minuter till, och det slutade verkligen i katastrof. Minst sagt. HAHAH vilken jäävla kväll ! 

Annat som hände under festen var att sara skar sig i fingret. haha hur hon nu lyckades med det. Hon hade tydligen stått och tittat på Mikke samtidigt som hon skar i en brödlimpa och så skar hon rakt genom hennes nagel. HAHA, fiffigt elin !  

   

Kommentarer
Postat av: Typpan!

Jag sa ju att dom skulle bli bättre o bättre...tänk vad som händer nästa gång...händer nästa gång...shit jag blir nästan rädd!
Vi har alltid så roligt Bäbis!
Jag älskar dig!

2007-05-28 @ 11:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0