Vafan hände?!

Satt hemma hos Sara igår och tittade på Eurovision semi-final. jag säger bara två ord: FÖR HELVETE!! Hemska låtar, hemska kläder, wannabies, dansare som dansade/trampade fel, och FALSKA toner. Ahh. MItt huvud !! Första låtarna var något av det värsta jag hört på länge. Fick ett mess av Jocke där han skrev "Vafan är det här för jävla skitprogram?!?!" Jag håller med ! Vafan hände egentligen?! Inte en enda låt som man blev sådär fäst vid förrän Serbiens bidrag kom. Oh, den var helt underbar. Så jävla otippat att en pojk/flicka går ut på scenen, står rakt upp och ner låten genom med handen i fickan( ingen dans, inga instrument ) och bara äger hela semifinalen. Inga överdrivna klädesbyten tre gånger under samma låt, inga bakrundsdansare som dansar fel och nästan trillar, och inga falska toner. Utan bara så jävla stilrent och sjukt bra!


Kommentarer
Postat av: Christian

Amehn fortf., Eurovision Songcontest är ju så gammaldags det går att bli. The Ark är inget band jag nödvändigtvis tycker är något att ha, men just i dessa sammanhang hade man inte förväntat sig att dem skulle göra succé heller - konceptet med det hela är väl att man ska bjuda på nåt halvt om halvt gammaldags, tyvärr. Nu när de baltiska länderna är större till antalet kommer vi nog inte se några fler pallplaceringar inom en när framtid. Unless vi splittar upp norden lite á la Sovjetunionen style, höhö.

2007-05-15 @ 10:06:46
Postat av: Fiixarnsomfan

Tyvärr är det väl så. Men Serbiens låt var bäst helt klart, och The Ark kan faktiskt slänga sig någonstans ! :)

2007-05-15 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0