Guitar Heroes

Sitter och spelar guitar heroes med sara nu. Fan vad kul det är. Jag äger ut sara så det stänker om det. Hon tampas fortfarande med easy, hahah! ´"Nää, jag tar på mig bandet (syftar på remmen på gitarren) och känner mig som en redig dansbandare, då går det nog bättre!!" hahah! Så jävla bra. Snart ska vi upp och poppa popcorn. Mumsigt.

Imorron? Blir väl bara att ligga ute i solen och sola. Vad har man annars att göra? Inte ett skit. Jobbar helgen som kommer, så jävla äckelhemskt. Ska ringa snart och säga upp mig. Känns så onödigt att ha ett sånt skitjobb när man ändå har ett annat jobb. Jobbigt bara att ringa min chef och säga det. Min chef är fan en redig pärla. Det måste jag erkänna. Känns som jag sviker honom nu när jag ska säga upp mig. Men men, that's life.

Nä, nu är det fan min tur att spela. Håll tummarna.

Kommentarer
Postat av: Dansbandaren

Ja! konstigt då! när manaldrig har spelat det!! Va! VA! VA!!!!!!!! jaja men sitt du där din Anan!!!
näää nu vill jag ha poppizzzzar... tittade bak nu för att kolla att du inte sneeeeeekaa.....okaaajaaaaaaaaaa (uttal som ngn annelie vill visa mig)
Mvh: Dansbandaren, Mikke, Böna & Lama

2007-05-07 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0