Fredag

Och så blev det äntligen fredag. Härligt ! Ikväll blir det fest hemma hos Mimmi eftersom hon fyllt år. Grattis grattis :) Sen blir det tyvärr jobb för min del, fast älskling är så snäll som följer med mig varje helg jag jobbar:) Man kan fråga sig varför han inte tröttnar. Men varje gång jag säger att jag kan jobba själv tittar han med sorgsna ögon och frågar sårat "varför?" Så jävla underbar. Vi var på väla häromdagen och köpte skor till honom. Och lika eld och lågor som jag brukar vara ville han sätta på sig de direkt. Och så blev det. Satt inne på Macke och snörade skorna. Så fin han blev ! Ska snart sminka mig, men jag är så seg idag. Får skruva upp volymen på max, öppna balkongdörren och njuta av värmen.

Kommentarer
Postat av: PeDdI

Hej Älskling :) saknar dig vill hem nu och träffa dig :) Då vart det jobb inatt igen :) mysigt o vara med dig :) kommer snart hem till dig älskar dig puss o hej så länge

2007-03-30 @ 16:14:53
Postat av: Lill Peddi

Fyfan vad jag blev nöjd över skorna :) puss

2007-06-11 @ 12:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0