Äntligen !

Äntligen har jag fått ett riktigt jobb ! Så jävla glad. Börjar redan nästa vecka. Ska bli skönt att få komma igång redan då. Så mycket ångest jag har haft för att jag inte haft ett riktigt jobb, utan att jag bara haft det skitjobbet på natten. Men äntligen så löste sig allt. Kommer dock jobba dubbelt näst-nästvecka. Huu. Men det är bara att kämpa på. Är bara så jävla glad just nu.
    Åker dessutom till Dalarna på söndag morgon. Ska bli skönt att få byta miljö lite. Är så trött på Höganäs nu så det är illa. Vill egentligen härifrån. Börja på nytt någon helt annanstans. Men nu har jag ju fått jobb, så nu blir det inte så på ett tag iallafall. Sen hade jag inte klarat av att lämna min Peddi och min Fåff. De är guld värda ! Fåff åker till hennes pojkvän imorron och stannar 9 dagar. Hur ska man klara sig ?
    Idag är det fortsatt soligt och varmt ute. Satt ute och solade lite innan, och visst blev man någon nyans brunare. Häärligt ! Funderar på om jag ska sticka ner till affären och handla mjölk. Ut i det fina vädret och dra in djupa andetag av varm luft.

Kommentarer
Postat av: Peddi

Hej älsklins älskling du får inte flytta ju :P älskar dig :)

2007-03-30 @ 07:56:34
Postat av: Fiixarnsomfan

Klart jag inte flyttar älskling, isåfall ska DU med ;)

2007-03-30 @ 15:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0