Tre säkra sätt att göra bort sig på ibland

Hade rätt så tråkigt idag efter att jag kommit hem från jobb, så jag satte mig och kollade igenom gamla saker från min tidiga skolålder. Hittade ett häfte med en massa berättelser och texter från min klass. I häftet hittade jag den här texten:

Tre säkra sätt att göra bort sig på ibland:
Gå in på ett bibliotek och skrik för minsta sak. När du går på en fin restaurang ska du stå så alla ser dig. Då ställer du dig på alla fyra och jamar. Om nån säger till dig ska du slå försiktigt med handen och fräsa eller morra. Men du kan få kattmat som mat om du gör det för mycket. I skolan ska du leka med suddin och pennor så fröken blir arg. Skriv aldrig stor bokstav efter punkt eller när du börjar ny mening. Om fröken eller läraren frågar om du vet vad som ska vara efter punkt eller när du börjar ny mening ska du svara ingen aning. Om fröken eller läraren säger att det ska vara stor bokstav ska du skriva en stor bokstav över hela pappret. Så antingen nu är du bortgjord eller så är fröken arg på dig. SLUT


HAHAHAHAHA! Förjävla go kille de där !


Kommentarer
Postat av: HeligaPöket

Mitt tips till alla som vill göra bort er är att gå in i en lyktstolpe :D funkar varje gång.

2007-06-26 @ 20:12:36
Postat av: Fiixarnsomfan

HAHAHAHHA det kommer jag aldrig glömma !!

2007-06-26 @ 20:13:56
Postat av: peddi

hehe det skullat man fan ha gjort :P

2007-06-26 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0