Söndagsmys

Äntligen är helgen slut. Pjuh. Så skönt att den är över. Jobbade för allra sista gången inatt på mitt gamla jobb. FYFAN vilken känsla när sista tidningen damp ner i brevlådan. Ungefär samma tanke man hade när man gick ur biologisalen i nian för sista gången.

Bestämde mig för att gå ner till Karim och köpa mitt lördagsgodis. Fåff och Martini följde med. Typiskt nog hade Karim stängt, så vi traskade vidare till Citygross som det så fint heter nu. Blev en liten godispåse och Coca Cola Zero. Ska snart gå ner och kolla på Sveriges smartaste kids. Man känner sig något misslyckad när de småskitarna sitter på kunskaper jag inte hade en aning om.

På Lördag nästa vecka blir det fezst på tivoli. Super Fina Fåffan ska med !! Hell yeah! Vi ska rocka satan ! Vi båda två längtar som fan. Fåffily har till och med en festbudget. HAHAHAH. Snacka om att gå in för festandet.

Nej, nu väntar kunskapsteve. Haregått

Kommentarer
Postat av: Sofffi

Festbudget måste man ha !! bankkortet blir hemma liksom :p gött att detta blev en FÅFF blogg !!:D ge mig ett verktyg?

2007-06-10 @ 20:00:26
Postat av: Fiixarnsomfan

-skickar över en hammare-

2007-06-10 @ 20:02:57
Postat av: Peddi

härligt att slippa tidningarna nu va hehe :)

2007-06-11 @ 12:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0