Sommarkväll

Var med Sara igår. Gick ner till Pattaya och åt mat. Så jävla gott. Biff med bambuskott tog jag och hon tog friterad kyckling med stark sås. Efter att vi ätit upp satte vi oss på uteserveringen och språkade med en Andreas och Ingo, som Sara kände. Sara drack en öl, som blev till två, som blev till flera. Själv nöjde jag mig med 2 xider. Väldigt trevligt måste jag säga, och många skratt fick man. Sen begav vi oss ner till stranden där vi träffade på ytterligare folk Sara kände. Sara känner fan alla ! Vi satte oss ner på en uteserveing där och var sociala. Runt halv elva snåret började jag och sara bli trötta, så vi promenerade hemåt. Poppade popcorn, drack Pepsi Max och kollade på Jerry Springer. Så jävla fett program! Alla slår alla och det finns inga hämningar, känns lite som en snabbversion av mitt och Saras liv .

Igår när jag kom hem från jobb såg jag två flugor som parade sig. Då är det fan sommar !!!
flugoor


Kommentarer
Postat av: Hej det är soff, POFF

hörrru! du var med mig också igår!!!! jag får aldrig va med på bloggen:((
Miss U!!!

2007-06-08 @ 20:56:20
Postat av: pedde :P

hehe härlig kväll :) fint foto du har tagit :P puss

2007-06-11 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0