Lördagens bravader

Så, nu är det väl dags att uppdatera och berätta om i lördags. Alla tjatar om vad som hände, och nu kommer det. Förfesten började hemma hos mig. Jag, Sara, Sofia och Pjodden satt hemma hos mig och drack lite. Jag, Sara och Sofia testade tusen olika oufits, kunde knappt bestämma oss. Till slut var vi tvungna att välja för att sen ila iväg till bussen. Väl framme hos Morris och Michael-Norsk fortsatte festen. Temat för den här kvällen var Hawaii. Det var typ bara Mikke som verkligen tog det här på allvar, bar full mundering och humöret var på topp. efter ett tag kom hans kompis Martin. Jävligt cool kille. Det första Sara säger till honom är "Du, vi har en liten regel här. När man kommer hit här, måste man ta av sig minst ett plagg!" Och Martin går på det och säger "Okej, så får jag ta av mig tröjan, för jag har inga kalsonger på mig!" HAHAHAH!!! Oslagbart!! Den här gången blev det dock inte lika galet och vilt som sist. TUR NOG! Jag säger som jag sa till Sara "Allt kommer sluta i en stor sexorgie, jag lova, om vi frotsätter som innan". Så den här kvällen blev det inte alls lika crazy. Någon timme innan vi skulle dra vidare ut stod alla mitt i vardagsrummet och dansade, så jävla mysig stämning.

Sen bar det iväg till stan. Vi skulle egentligen dragit iväg till pl13, men kom aldrig så långt. Vi hamnade inne på snaps där vi mötte Peddi. Så glad han var. Alla gick upp på övervåningen och dansade bokstavligen röven av oss. Dansade vattenspridaren med fredrik och jag har nog inte skrattat så mycket på väldigt länge. Tråkigt nog var där såklart vissa äckel som inte fattar pikar. Hur mycket man än dissar de, så fattar de inte. Sara fick till och med gå fram till en kille och säga "duu, ge fan i henne!! Det är min flickvän!!" Och då har det verkligen gått way too far. Men inte nog med det, vad svarar puckot då? "E ni tillsammans? Yäää, Jag gillar sånt!" Asså, hur trögfattad får man vara?! Trots jobbiga stalkers så hade jag skitkul där uppe på dansgolvet.

Sen hamnade vi utanför snaps för att alla typ skulle röka, och då kommer jag på att jag är så sjukt hungrig. Macke hade ju självklart stängt, så jag och Peddi stack bort till Pölsemannen. Fyfan vad gott det var! Sen efter det, gick vi in på perrongen och jag somande med huvudet i hans knä. Sov så jävla gott, men väcktes av att vi skulle på bussen.

  

Kommentarer
Postat av: Peddi

Ja fyfan vad skoj vi hade :) vattenspridaren är en killer :P hehe

2007-06-07 @ 10:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0