Huvudvärk

Har så sjukt ont i huvudet. Känns som en växande cancersvulst. Beror förmodligen på att jag sovit alldeles för lite, plus sån här värme. Jobbade till nio igårkväll, kom hem och åt. Somande elva, gick upp till andra jobbet halv två på natten. Kom hem fem, sov en timme, sen iväg till jobb igen. Jobbade till fyra och nu sitter jag här och håller på att dö av yrsel, huvudvärk och trötthet.

Som tur är fick jag mig några skratt idag på jobb. Pratade med en tant där, där alla ljus inte lyser om man säger så.

Hon: Har du några barn?
Jag: Haha, nej det har jag inte.
Hon: Inte?!?! Har du barnbarn då?
Jag: Haha! Nää, inte det heller.
Hon: Inte det heller?! Varför inte det?!?!
Jag: För att jag inte vill ha barn nu.
Hon: Inte?!?! När vill du ha då?
Jag: Kanske när jag är 28 eller något sånt.
Hon: Såå sent?! Vem har bestämt något sånt tokigt?
Jag: Det har jag bestämt.
Hon: Jag vet att det finns dagis här utanför. Du kan gå in där och låna två-tre stycken ju!
Jag: Haha! Då blir nog inte deras föräldrar glada.
Hon: Ja, det är klart. Men du kan ju göra det i smyg, så märker ingen!


HAHAHAH
! Så jävla go tanta !


Kommentarer
Postat av: Soff

hahaha vilken jävel tanta:D

2007-06-10 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0