Ferre

Då var festen slut. Hade såå jävla kul igår. Festen började hemma hos mig. Peddi kom först och han hade varit så söt och köpt Jg. Haha, så jävla goo. Sen trillade Fåff in tio minuter senare. Halv tio gick vi bort till bussen, och smart som jag är bestämde jag mig för att ha mina högsta klackar. Bad chioce. Det skulle jag aldrig ha gjort. Efter att vi kommit fram begav vi oss till tivoli för att börja köa. Och vem träffar man inte i kön. HAHA. "Ma-ma-man får inte dricka öl på bussen"-killen. Så jävla go. Snackade om att han bodde under ytan och att han nu kommit upp för att ha semester. Och att alla här ovanför ytan såg likadana ut "Paris Hilton look-a-likes". Aaa nä, det gick jag ju inte med på. Jag är så långt ifrån Paris som det bara går, och jo, det höll han med om. Vi kom till slut in, och då begav vi oss raskt till Hamnpaviljongen för att fylla på reserverna. Tyvärr var alla bord upptagna, så vi fortsatte bort till Snaps istället. Fåffy och Peddi drack som svampar. Vid tolv tiden drog vi tillbaka till Tivoli. Där träffade vi på några härliga typer, satte oss ner där och språkade lite. Och jag hade så sjukt ont i mina fötter, så jag tog av mig mina skor. Vilket jag aldrig skulle gjort, eftersom jag trampade på glas och fick in ett glassplitter i foten. Ajaj. Men Peddi var snabb att leka gentleman, så jag fick låna hans skor. Haha, såg fett kul ut. Jag med baotastora fötter, och han i strumplästen. Nice times twice. Tog bussen hem tre och kvart i fyra låg jag i min säng. Fick sova 3h sen skulle jag iväg på jobb. Sitter här nu och minns de bästa bitarna av kvällen, men kan tyvärr inte nämna alla. Som man säger: Man kan inte säga allt som händer under en festkväll. Men jag ska bara säga att jag hade såå jävla kul.

  

Kommentarer
Postat av: soffi

vad är det där för en människa i rosa tröja? :O ser helt ding ut!

2007-06-18 @ 11:10:49
Postat av: Fiixarnsomfan

Finaste människan i världen !!

2007-06-18 @ 17:21:49
Postat av: peddi

Ja det var en riktigt rolig kväll det får vi göra om pussar

2007-06-19 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0