Min Jojo


Ibland finns det en anledning att se oskyldig ut som ett barn. När jag kom hem från semestern i fjol blev jag fast i tullens garn. De såg på mig med en misstänkt min, jag tänkte att nu är jag fast. Men de glömde bort både whiskey och gin när jag visat några kast.

Jaa, då plockar jag fram min Jojo, min Jojo, min Jojo. De tystnar och gapar och stirrar på mig när jag visar de mina trix. En vanligt och enkel Jojo, min Jojo, min Jojo. Den snurrar och spinner, går upp och går ner. Bara handleden gör ett knicks.

Jigs - Min Jojo

Kommentarer
Postat av: peddi

Det är din jojo :) pussar!

2007-07-13 @ 18:54:35
Postat av: påff

MIN JOJJO!!!

2007-07-15 @ 11:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0